Sant Joan a Salou, 2019

Salou celebra la nit de Sant Joan amb música en viu i tres fogueres a la platja. Els assistents podran gaudir de dues revetlles, la gran amb l’orquestra La Fania i la revetlla jove a la platja de Ponent amb l’actuació dels Dj’s Joan Monty, D-Lort i Nick Wolder.
A banda també es duran a terme conjunt d’activitats per gaudir de la nit més llarga de l’any, i per donar la benvinguda a l’estiu amb una triple foguera al llarg de la platja.
Entre els actes programats, cal destacar la cercavila de les bèsties de foc i els elements festius el Ball de Diables i les Bruixes 'Latemó' o l'arribada de la Flama del Canigó, entre altres.
Consulta totes les activitats aquí (enllaç)
Ajuntament de Salou
Web Ajuntament de Salou
Facebook Ajuntament de Salou
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.