Jump to navigation
Del 16 de gener al 15 de març
Del 6 de febrer al 15 de març
Del 19 de desembre al 15 de març (2026)
De l'11 al 15 de març
Del 5 al 16 de març
Dies 6, 13 i 20 de març
Del 27 de febrer al 22 de març
Del 19 al 22 de març
CovidArt Street, una jornada que ofereix un programa d'activitats a l’entorn de l’exposició CovidArt. Així, durant tot el dia, diverses accions ompliran d’art (plàstic, musical o escènico-audiovisual) en un diàleg entre confinament i nova normalitat.
En totes les activitats serà obligatori l'ús de mascareta i del gel hidroalcohòlic, així com mantenir les distàncies interpersonals.
10h | Passeig dels Caputxins: Intervencions artístiques al carrer 11h | Façana del Museu de Valls: Mostra de la instal·lació 'Pòdia' d’Ester Fabregat 12h | Museu de Valls: Visita comentada a l’exposició* 13h | Passeig dels Caputxins: Concert amb Jordi Busquets i Sergi Bagó 18h | Biblioteca Popular: Presentació i projecció del cabaret 'Cabaret online'*
*Cal fer inscripció prèvia al correu museu@valls.cat o trucant al 977 606 654.
Accés gratuït
Museu de Valls i Ajuntament de Valls
Web Ajuntament de Valls