Jump to navigation
Del 24 al 26 de gener
Del 23 al 26 de gener
Del 16 al 26 de gener
Del 10 al 29 de gener
Del 26 al 31 de gener
Dissabte 31 de gener
Diumenge 1 de febrer
Dies 30, 31 de gener i 1 de febrer
4a edició de la EcoFira del Camp, que enguany coincideix amb la Fira Altres Lletres, oferirà tastos, maridatges i un mercat amb més de 12 paradetes de productores i elaboradores ecològiques, artesanes i de proximitat.
Aquesta edició s'adapta a les condicions de seguretat marcades per la Covid-19, per això es trasllada a la plaça d’El Pati de Valls.
Divendres 16 d’octubre: 19:30h | La Titaranya : Maridatge de vins naturals del celler Dasca-Vives amb productes de Cultius Gaia/La Garrofina
Dissabte 17 d’octubre: De 10 a 19h | El Pati de Valls: Mercat de productes ecològics i de proximitat 19:30h | La Titaranya: Tast de cerveses Les Clandestines VS Kesse
5€ tastos
Aforament limitat, per participar en els tastos cal fer inscripció prèvia aquí (enllaç) (Inscripcions exhaurides!)
Grup de Consum La Bajoca
Facebook Grup de Consum La Bajoca Web Grup de Consum La Bajoca