Jump to navigation
Divendres 10 d'abril, 18h
Del 27 de febrer al 10 d'abril
Divendres 10 d'abril, 20h
Dissabte 11 d'abril
Del 6 de març a l'11 d'abril
Del 10 al 12 d'abril
Dimecres 15 d'abril, 18h
Dijous 16 d'abril, 18:30h
Clou la 15a edició del Festival Internacional de Cinema Memorimage, la projecció de la pel·lícula 'My Mexican Bretzel' (Espanya, 2019) de Núria Giménez, un fals documental realitzat amb fragments dels diari de Vivian Barrett i imatges enregistrades pel seu marit, en Léon Barrett.
Diari íntim d’una dona de classe acomodada il·lustrat per les filmacions casolanes del seu marit, un ric industrial, entre els anys 40 i 60 del segle passat. La pel·lícula és també un melodrama clàssic a l’estil de Douglas Sirk o Todd Haynes, amb els sentiments a flor de pell. Un viatge a través de la vella Europa. Un somni romàntic.
Gratuït
Direcció: Núria Giménez Edició: Núria Giménez Direcció de fotografia: Frank A. Lorang i Ilse G. Ringier Documentació: Núria Giménez Guió: Núria Giménez Producció: Núria Giménez i Cristóbal Fernandez Companyia de producció: Bretzel & Tequila
Ajuntament de Reus
Web Memorimage Facebook Memorimage