La Oreja del Tik Tok, Jordi Busquets (itaca Band) i Sergi Bagó (Banda Neón)

Nova edició del cicle EnViu que, per segon any consecutiu, posa en valor el treball d'artistes vallencs, com a mesura de suport al teixit creatiu i cultural de la ciutat.
Dimarts 20 de juliol:
22h | Concert de La Oreja del Tik Tok
Dimecres 21 de juliol:
19h | Concert de Meritxell Estivill amb Josep Maria Domènech
Dijous 22 de juliol:
22h | Concert dels Volpini
Divendres 23 de juliol:
22h | Concert dels Murmur
Gratuït amb aforament limitat.
Cal fer reserva prèvia aquí (enllaç)
Ajuntament de Valls