Les Històries de la Nena d'Ivori

Contacontes 'Les històries de la nena d'Ivori', on es narraran els contes del projecte 'La nena d'Ivori', redactat per l'escriptora i mestra Rat Cebrián, i que compta amb la participació de l'escriptor Toni Solé, la periodista Cristina Serret i l'il·lustrador Armand, tenen com a objectiu oferir a les famílies eines per acompanyar la descoberta del patrimoni romà de la ciutat.
El projecte consta d'un llibre amb tots els contes (un total de deu a sengles espais de la ciutat), de deu tríptics juvenils il·lustrats i deu vídeos, un per a cada conte.
Divendres 2 d'abril:
17h | Marina Port Tàrraco
Dissabte 3 d'abril:
17h | Amfiteatre
Diumenge 4 d'abril:
12h | Antiga Audiència
Dilluns 5 d'abril:
12h | Pont del Diable
Gratuït amb aforament limitat.
Cal fer inscripció prèvia aquí (enllaç)
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.