Aigua, Efecte Blau, Exposició 'Operació Aigua'

Exposició 'Operació Aigua' d'Agbar, una mostra que vol conscienciar la ciutadania sobre la situació actual i futura de la disponibilitat d'aigua, i que explica els usos i abusos que fem d'aquest recurs i l'impacte que les nostres accions tenen en el medi natural.
Com a dades destacades, es mostra que "més de 800 milions de persones a tot el món no disposen d'aigua potable". També, es visualitza que "més de 4.000 milions de persones no tenen accés a lavabos i un 80% de les aigües residuals es llencen als rius i al mar sense tractar, la qual cosa provoca la contaminació de les aigües".
Agbar i Ajuntament de Valls
Web Efecte Blau
Web Agbar
Web Ajuntament de Valls
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.