Jump to navigation
Dimecres 15 d'abril, 19h
Dijous 16 d'abril, 18h
Dijous 16 d'abril, 19:30h
Dijous 16 d'abril, 20h
Divendres 17 d'abril, 18h
Teatre 'Flors Carnívores', una obra protagonitzada per uns personatges que són ingenus com joves, però agres com vells, es tornen estimables o abominables per igual a través del treball minimalista, precís i delicat de tres actrius que no descontrolen ni el més minúscul gest en aquest flirteig entre realitat i evocació que són les Flors Carnívores.
Dies 8 i 9 de gener: 20h Diumenge 10 de gener: 18:30h
Divendres nit. En un soterrani, aïllat del món. Per unes hores, aïllades dels de dalt. Tres adolescents jugaran. Jugaran a ser allò que no són, el que voldrien ser, el que podrien ser… Jugaran a imaginar un gest, un instant, una acció única… mai no esdevinguda. Jugaran a no ser mai grans, a no ser mai els de dalt. O sí. Jugaran a imaginar el futur, o a imaginar com evitar-lo.
16€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Autoria: Anna Maria Ricart Direcció: Marc Chornet Artells Intèrprets: Mariona Blanco, Cristina López i Ivet Zamora Escenografia: Albert Julve i Marc Chornet Música: Neus Pàmies Il·luminació: Albert Julve
Sala Trono
Web Sala Trono