Jump to navigation
Dissabte 31 de gener, 18:30h
Diumenge 1 de febrer
Diumenge 1 de febrer, 12h
Diumenge 1 de febrer, 18h
Del 10 de gener a l'1 de febrer
Dissabte 14 de febrer, 17:30h
En el marc de les Festes de Nadal a Tarragona, arriben Ses Majestats els Reis Mags per portar regals a tots els nens i nenes de la ciutat i, també, als grans. Arriben amb vaixell al barri marítim del Serrallo, i des d'allí, s'enfilen a les seves carrosses per passejar pels carrers principals de la ciutat fins a arribar a l'Ajuntament, on reben les claus de la ciutat de mans de l'alcalde per tal d'accedir a totes les cases de Tarragona i poder deixar els regals.
> Recorregut: plaça dels Carros, carrer Apodaca, plaça de la Mitja Lluna, carrer Unió, Rambla Nova (dos tombs), carrer Sant Agustí, Portalet i plaça de la Font.
18:15h | Port de Tarragona: Arribada de Ses Majestats els Reis Mags 18:40h | Primer tro d'avís que anuncia la Cavalcada 19:00h | Plaça dels Infants-carrer Reial: Inici de la Cavalcada dels Reis Mags 20:30h | Arribada a la Plaça de la Font
Consell Municipal de la Cavalcada de Reis i l'Home dels Nassos
Port de Tarragona
Web Ajuntament de Tarragona