Jump to navigation
Dissabte 14 de febrer, 20h
Dissabte 14 de febrer, 20:30h
Dissabte 14 de febrer, 22h
Diumenge 15 de febrer, 19h
Diumenge 15 de febrer
Dijous 19 de febrer, 19h
Dijous 19 de febrer, 20:30h
Divendres 20 de febrer, 19h
Concert de la jove trombonista i cantant catalana Rita Payés, on presenta el seu gran repte, el disc 'Como la Piel'. Per primera vegada tots els temes són escrits i compostos per ella mateixa. 11 temes que desprenen l'essència de la casa: jazz, bossa nova i guitarra clàssica.
Rita Payés va estudiar piano i més tard s'inicia com a trombonista, instrument que esdevé principal. Anys després entra a la Sant Andreu Jazz Band on va participar en diversos àlbums al costat d'Andrea Motis, Magalí Datzira i Eva Fernández.
El 2019, juntament amb la seva mare Elisabeth Roma, enregistra les cançons que l'han acompanyat tota la vida i, totes dues, giren aquests temes per tota Europa. Un any després, i arran de l'èxit, amplien la formació a quartet per enregistrar les primeres cançons originals de la Rita.
10€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Veu i trombó: Rita Payés Guitarra: Elisabeth Roma Baixista: Horacio Fumero Bateria i percussió: Juan R. Berbín Guitarra elèctrica: Pol Batlle
Ajuntament del Morell
Web Ajuntament del Morell Web Rita Payés