Jump to navigation
Dijous 18 de desembre, 18h
Divendres 19 de desembre, 17:30h
Dissabte 20 de desembre, 17h
Dissabte 20 de desembre, 18h
Diumenge 21 de desembre, 11h
Diumenge 21 de desembre, 18h
Dimarts 23 de desembre, 11h
Espectacle familiar 'Sòmines de l'Àrtic', de la companyia d'arts escèniques Toma Pa' Ti, creada per joves actrius que van acabar els seus estudis i van emprendre projectes artístics per a parlar sobre els aspectes de la vida contemporània amb un ull crític.
Edat recomanada: de 3 a 9 anys. Espectacle de consciència ecològica.
Jun és un jove cambrer que viatja a través d'una caixa màgica als indrets més llunyans del Planeta Terra. La Maga Martina, la guardiana, necessita la seva ajuda per salvar l'Àrtic. Els glaciars s'estan separant i desfent!
Amb l'ajuda de l'Esquimal Ninuk, hauran de derrotar a la terrorífica Capitana Focum, qui vol convertir-se en la governanta més poderosa. Junts salvaran animals, conservaran iglús i lluitaran per millorar la situació catastròfica del canvi climàtic.
10€ anticipada | 12€ taquilla | 6€ sòcies Comprar entrada aquí (enllaç)
Dramatúrgia: Raúl Heredia Direcció: Raúl Heredia Coreografía: Raúl Heredia Intèrprets: Maria Alabern, Aurora Ballesta, Sònia Catot, Raúl Heredia i Lucía Martínez Escenografía: Lucía Martínez Vestuari: Lucía Martínez
Teatre el Magatzem
Web Companyia Toma Pa' Ti Web Cooperativa Obrera Facebook Cooperativa Obrera - Teatre el Magatzem