Jump to navigation
Dissabte 28 de març, 18h
Diumenge 29 de març, 18h
Del 20 al 29 de març
Del 30 de març a l'1 d'abril
Del 28 de març al 2 d'abril
Divendres 3 d'abril, 10:30h
Del 30 de març al 3 d'abril
Espectacle familiar 'Sòmines de l'Àrtic', de la companyia d'arts escèniques Toma Pa' Ti, creada per joves actrius que van acabar els seus estudis i van emprendre projectes artístics per a parlar sobre els aspectes de la vida contemporània amb un ull crític.
Edat recomanada: de 3 a 9 anys. Espectacle de consciència ecològica.
Jun és un jove cambrer que viatja a través d'una caixa màgica als indrets més llunyans del Planeta Terra. La Maga Martina, la guardiana, necessita la seva ajuda per salvar l'Àrtic. Els glaciars s'estan separant i desfent!
Amb l'ajuda de l'Esquimal Ninuk, hauran de derrotar a la terrorífica Capitana Focum, qui vol convertir-se en la governanta més poderosa. Junts salvaran animals, conservaran iglús i lluitaran per millorar la situació catastròfica del canvi climàtic.
10€ anticipada | 12€ taquilla | 6€ sòcies Comprar entrada aquí (enllaç)
Dramatúrgia: Raúl Heredia Direcció: Raúl Heredia Coreografía: Raúl Heredia Intèrprets: Maria Alabern, Aurora Ballesta, Sònia Catot, Raúl Heredia i Lucía Martínez Escenografía: Lucía Martínez Vestuari: Lucía Martínez
Teatre el Magatzem
Web Companyia Toma Pa' Ti Web Cooperativa Obrera Facebook Cooperativa Obrera - Teatre el Magatzem