Jump to navigation
Divendres 6 de febrer, 20:00h
Dissabte 7 de febrer
Del 7 d'octubre al 8 de febrer
Del 22 de novembre al 8 de febrer
Del 19 de novembre al 8 de febrer (2026)
Dijous 12 de febrer, 18:30h
Del 4 de desembre al 15 de febrer
Del 7 de novembre al 15 de febrer (2026)
Exposició 'Estar-al-món: espais de resistència' d'Iria Rodon Casalé, una mostra que arrenca, en diverses ocasions, del treball de camp en entorns rurals, a vegades des de l'experiència pròpia, sovint relacionada amb el fet de caminar com a acció estètica, i d'altres des de la perspectiva de l'artista com a etnògrafa i del treball relacional.
Fins al 31 de març: De dimarts a divendres: de 9 a 19h Dissabtes: de 9:30 a 18:30h Diumenge i festius: de 9:30 a 14:30h
A partir de l'1 d'abril: De dimarts a divendres: de 9 a 20:30h Dissabtes: de 9 a 20:30h Diumenges i festius: de 9:30 a 14:30h
Si parlem d'entorns en estat crític, cal parar atenció a l'àmbit rural i la seva situació en un món modern que s'ha centrat, cada vegada més, en l'augment de la importància de les grans ciutats en detriment dels pobles. El sistema global, combinat amb l'economia neoliberal, sembla haver propiciat un model en què és important que les grans ciutats concentrin un major poder que els permeti competir amb altres ciutats a escala internacional.
Aquest model, a més, pot comportar el perill d'anul·lar les diferències locals i la diversitat de les cultures autòctones, amb la consegüent homogeneïtzació, pèrdua d'identitat i major control per part de les estructures hegemòniques de poder.
Gratuït
Centre d'Arts Contemporànies de Tarragona
Web Mèdol Twitter Mèdol Instagram Mèdol