Jump to navigation
Dijous 18 de desembre, 20h
Divendres 19 de desembre, 19h
Divendres 19 de desembre, 20h
Divendres 19 de desembre, 20:30h
Dissabte 20 de desembre, 12h
Dissabte 20 de desembre, 18h
Del 13 al 20 de desembre
Dissabte 20 de desembre, 19h
En el marc del XXII aniversari de la declaració de Tàrraco com a Patrimoni Mundial, monòleg 'Ramon el pedres. El descobriment de la Necròpolis', a càrrec d'Àlex Manríquez.
Primera sessió: 10:30h Segona sessió: 12:00h
L'excavació de la necròpolis va ser una fita per a la ciutat i per a moltes persones que van deixar el seu nom escrit a la història de l'arqueologia local, com el seu principal impulsor, mossèn Serra i Vilaró, o el cardenal Vidal i Barraquer.
També, però, hi va haver molts altres personatges, anònims, que van viure en primera persona tot el procés i que tenen una crònica que la majoria desconeixem.
El Ramon, un immigrant que havia arribat a Tarragona per guanyar-se la vida i sobreviure en una època complicada de la història, va acabar vinculat a la necròpolis. Sense esperar-ho ni buscar-ho, va descobrir un món que des de sempre li havia agradat però del qual, fins llavors, no havia pogut gaudir mai.
Activitat gratuïta | Cal fer reserva prèvia aquí (enllaç)
Museu Nacional Arqueològic de Tarragona
Web Museu Nacional Arqueològic de Tarragona Facebook Museu Nacional Arqueològic de Tarragona