9a Jornada Gastronòmica del Calçot de Valls, 2023

9a edició de la Jornada gastronòmica del Calçot de Valls 'Memorial Àngel Solé', al que enguany s'hi sumen el Mercat de Tastets de Cuina del Calçot i el Mercat de la Calçotada.
Dues jornades intenses de celebració gastronòmica per gaudir de showcookings a càrrec dels xefs Oriol Castro, Romain Fornells i Jordi Cendrós, música en directe amb Miqui Puig & DJ, set restaurants vallencs i una trentena de parades d'artesania i alimentació, entre altres propostes.
Consulta totes les activitats aquí (enllaç)
Regidoria de Comerç i Turisme de l'Ajuntament de Valls, IGP Calçot de Valls, DO Tarragona, Associació de Restauradors de Valls i Cooperativa Agrícola de Valls
Web Ajuntament de Valls
Facebook Ajuntament de Valls
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.