Jump to navigation
Dissabte 25 de març
Diumenge 26 de març, 12h
Diumenge 26 de març
Del 24 al 26 de març
Del 18 al 26 de març
Dies 25 i 26 de març
Dissabte 1 d'abril
Del 31 de març al 2 d'abril
També et pot interessar
Vila-seca celebra una nova edició de la Festa de Carnaval, I ho fa amb un programa farcit d'actes entre els que destaquen el concert tribut a Queen o la Gran Rua de Carnaval, entre altres.
Del 13 al 17 de febrer: Festa infantil a les escoles
Divendres 17 de febrer: 19:25h | Jardins del Castell: Arriba el Rei Carnestoltes Tot seguit | Plaça de l'Església: Discurs del Rei Carnestoltes, amenitzat per la Txaranga Band Tocats.
Dissabte 18 de febrer: 17:15h | Carrer Sir Esteve Morell Scott: Concentració de les carretel·les 18:25h | Inici de la Gran Rua de Carnaval> Recorregut: Carrer Sir Esteve Morell Scott cap a l'Avinguda de Ramon d'Olzina, Carrer de Tarragona, Carrer del Tenor Josep Forasté, Carrer de Josep Anselm Clavé, Carrer del Requet de Felix, Carrer de Tarragona, Rambla de Catalunya, Carrer de Vic, Plaça dels Països Catalans, Avinguda de Ramon d'Olzina, Avinguda de Francesc Macià, Carrer de Jaume Balmes, Carrer de Joan Maragall i Carrer de la Riera. 23:00h | Pavelló: Gran Festa de Carnaval
Dimarts 21 de febrer: 19:30h | Jardins del Castell: Sortida del seguici mortuori, amb la Txaranga Band Tocats> Recorregut: Carrers del Centre Històric fins a la plaça de I'Església.
Diumenge 26 de febrer: 12:00h | Jardins del Castell: 3r Vermut Carnavalero
Dissabte 4 de març: 22:30h | Pavelló: Concert de Show Must Go On, Tribut a Queen + Dj (fins a les 4h)
>> Consulta totes les activitats aquí (enllaç PDF)
Comissió Carnaval Vila-seca i Ajuntament de Vila-seca
Facebook Comissió Carnaval Vila-seca Web Ajuntament de Vila-seca