Espectacle 'El temps de les tortugues', de Dora Cantero i Joan Bramon Mora

Espectacle 'El temps de les tortugues' a càrrec de Dora Cantero i Joan Bramon Mora. Una conferència sobre la tortuga careta, però també un concert, un recital poètic, un espectacle de teatre d'objectes i una projecció de videopoesia.
'El temps de les tortugues' és un viatge emocional a les aigües profundes de l'amor i el desamor, una capbussada a la nostra pròpia armadura per aprendre, com les tortugues, a nedar amb la nostra closca a l'esquena.
A través dels poemes de Dora Cantero, de vegades esquinçats i d'altres vegades plens d'ironia i humor, i amb la delicada presència musical de Joan Bramon Mora, ens convertim en tortugues: entrem i sortim des del fons del mar a la superfície i, sense adonar-nos-en, aprenem a nedar.
I és que 'El temps de les tortugues' és i no és tot això.
Simplement és una trobada que et necessita a tu per completar-se.
6€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Dramatúrgia i interpretació: Dora Cantero i Joan Bramon Mora
Idea original, text, vídeos i poemes: Dora Cantero
Música original: Joan Bramon Mora
Il·luminació, so i projeccions: Ivo García Suñé
Teatre Bartrina
Web Ajuntament de Reus
Web Teatre Bartrina
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.