Jump to navigation
Diumenge 14 de desembre, 11:30h
Diumenge 14 de desembre, 18h
Diumengre 14 de desembre, 18h
Dies 13 i 14 de desembre
Del 8 de setembre al 14 de desembre
Dimarts 16 de desembre, 17:30h
Dimarts 16 de desembre, 20:30h
Dijous 18 de desembre, 20h
Espectacle 'Ma mare i la invasió total', una peça teatral sobre la guerra a Ucraïna, plena de tendresa i ironia, escrita i dirigida per Saixa Deníssova i interpretada per l'actor Aleksei Iúdnikov, tots dos ucraïnesos exiliats a Barcelona a causa de la guerra, i amb la col·laboració del coreògraf Konstantin Chelkaev.
La dramaturga Saixa Deníssova narra la vida de la seva mare, Olga Ivànovna, nascuda a Kíív durant els bombardejos alemanys de la Segona Guerra Mundial i que avui resisteix a la ciutat sota la invasió russa.
Kíiv. Una dona gran participa en la defensa de la ciutat des del menjador de casa seva. Amb uns binocles de l'exèrcit observa la zona que se li ha confiat i té línia directa amb Zelenski. Refusa marxar.
Així comença 'Ma mare i la invasió total', un monòleg teatral que tracta la vida d'Olga Ivànovna, mare de l'autora de l'obra, que viu a Kíiv i va néixer en aquesta ciutat durant els bombardejos alemanys de la Segona Guerra Mundial, el 1941. Una vida atrapada entre dues guerres que tracen un pont d'històries d'amor i d'intimitat entre mare i filla, avui separades per aquest nou conflicte.
Entrada lliure
Plataforma No Callarem i Ajuntament de Reus
Instagram No Callarem Web Ajuntament de Reus Web Centre de Lectura de Reus