Jump to navigation
Dimecres 18 de febrer, 18:00h
Dijous 19 de febrer, 19:00h
Del 19 al 22 de febrer
Del 18 de desembre al 22 de febrer
Del 17 de gener al 22 de febrer
Del 9 d'octubre al 22 de febrer (2026)
Dimarts 3, 10, 17 i 24 de febrer, 17h
Exposició 'MED 2050 Good Karma', una mostra de l'ONG tarragonina Good Karma Projects, que mostra 20 fotografies amb diverses accions que han dut a terme.
La mostra es basa en el documental 'MED2050 Més peixos que plàstics al mar', on l'organització s'embarca per contribuir en l'exploració i descobriment de la biodiversitat i denuncia que l'any 2050 hi haurà més plàstics que peixos si no es reverteix la contaminació.
Durant aquest campanya de conscienciació, l'entitat ha fet un recorregut de diferents indrets del territori per fer un seguiment dels deserts marins.
L'exposició té l'objectiu de prendre diverses accions, mesures i projectes per tal de fer arribar a la ciutadania la importància de tenir cura dels mars i la petjada que en deixen els humans, promovent un canvi en la societat cap a un estil de vida més respectuós amb la societat.
Port de Tarragona
Web Port de Tarragona Web Good Karma Projects