Jump to navigation
Diumenge 22 de març, 11h
Dies 21 i 22 de març
Del 12 al 22 de març
Diumenge 22 de març
Del 13 al 29 de març
Mes de març
Dissabte 11 d'abril, 11:30h
Del 10 al 12 d'abril
En el marc del Festival Tarraco Viva, 26a edició de Tarraco a Taula, les jornades gastronòmiques que tenen com a objectiu oferir una visió actual de la cuina de l'antiga Roma, i on les cuines de bona part dels restaurants de la ciutat es transformen per reviure els sabors i les aromes pròpies de la cultura romana.
Els restauradors i col·laboradors de Tàrraco a Taula trien amb molta cura les matèries primes escollides. La proximitat és la clau de tot, cuina km 0 amb productes de temporada. Darrere de cada menú degustació i, de cada plat, doncs, s'hi amaguen moltes hores d'estudi per part d'uns restauradors que viuen amb autèntica passió la reconstrucció de la cuina de l'antiga Roma.
> Establiments participants: AQ | Barmut | Barquet | El Cortijo | El Llagut | El Terrat | La Caleta | Pastisseria Velvet | Seasons | Twins Cerveseria Artesana
> Consulta els menús que ofereixen aquí (enllaç PDF)
Web Tarraco Viva Web Tarragona Turisme