Jump to navigation
Divendres 14 de febrer, 20h
Divendres 14 de febrer, 22h
Dies 13 i 14 de febrer
Dissabte 15 de febrer, 11:30h
Del 2 al 15 de febrer
Dissabte 15 de febrer, 18h
En el marc del Festival Accents, concert de la cantant i compositora Anna d'Ivori, on presenta l'espectacle 'Lux et Umbra', un concert per descobrir en directe les cançons que configuren el seu tercer disc d'estudi, 'Eclipsi'.
Aquest treball, com ja anticipa el títol, és el resultat sonor de la prèvia reflexió de la cantant i compositora tarragonina entorn aquests dos conceptes, llums i ombres, i l'aparent antagonisme (o no) que hi pugui haver entre ells. A través de diverses metàfores amagades en les seves lletres i en una posada en escena ben única, l'artista s'acomiada de la infantesa i la seva primera etapa creativa.
Acompanyada de la seva banda i des d'una maduresa musical ja establerta, Anna d'Ivori convida novament a viure un concert ple d'emocions i introspeccions, a reflexionar i celebrar la vida amb ella.
8€ general | 3€ menors de 18 anys Comprar entrada aquí (enllaç)
Anna d'Ivori: veu i piano Jimmy Vidal: guitarra acústica i veus Joan Casellas: guitarra elèctrica Jan Omedes: violí Sergi Esparza: baix i piano Adrià Mort: bateria Gisela Saló: direcció
Ajuntament del Morell i Empenta Cultural
Web Ajuntament del Morell Web Festival Accents