Jump to navigation
Divendres 23 de gener, 21h
Divendres 23 de gener, 22h
Dissabte 24 de gener, 19:30h
Dissabte 24 de gener, 20h
Dissabte 24 de gener, 22h
Del 27 de setembre al 25 de gener (2026)
Diumenge 25 de gener, 19h
Concert 'Kataklysme' a càrrec de l'Ensemble Vila-seca que, mitjançant la paraula, la música i la imatge, presenta un espectacle on el drama, la nostàlgia i la ironia s'associen per convidar a una reflexió sobre les convulsions personals i col·lectives i el paper de l'art com a eina per a enfrontar-les.
En el transcurs d'una nit apocalíptica, un seguit de personatges buscaran refugi en un bar de carretera. Durant la vetllada, serem testimoni dels seus mèrits, febleses, combats interns i confessions inconfessables.
En grec clàssic, cataclisme (Κατακλυσμός) vol dir inundació, diluvi.
Violins: Susana Uruén, J. M. Manresa, J. M. Ferrando Viola i percussió: Quim Miracle Violoncel: David Blay Contrabaix: Luis Cojal Saxo i clarinet: Kike Ordax Teclats i arranjaments: Marc Torres Actor/cantant: Roger Padullès Actriu/cantant: Mercè March Actor: José Gallardo Guió i direcció: Rafael Fabregat
Ajuntament de Vila-seca
Web Auditori Josep Carreras