Jump to navigation
Dies 20 i 21 de març
Dissabte 21 de març, 18:30h
Dissabte 21 de març, 18h
Dissabte 21 de març, 19h
Dissabte 21de març, 19h
Dissabte 21 de març, 20h
Teatre 'Els Ocells' de la companyia La Calòrica, una comèdia majúscula, excessiva, de vegades insuportable, que fa parlar els ocells i converteix els líders polítics en DJ messiànics. Una comèdia on l'humor més negre i absurd es posa al servei del discurs més polític.
Una comèdia eclèctica que dinamita qualsevol eix de coordenades que pugui intentar fer servir l'espectador per classificar-la.
El jove empresari Pisteter i la seva companya Evèlpides no poden tornar a casa. Tampoc se’ls acudeix cap altre lloc on puguin anar a viure la vida còmoda, relaxada i lliure d’impostos que ells anhelen.
La trobada accidental amb un innocent puput enmig del bosc els portarà a plantejar-se un canvi d’estratègia: i si renunciessin a la seva condició humana i es convertissin en ocells?
O encara més: i si convencessin les aus del món per crear una nova societat basada en els principis fonamentals d’Individu, Propietat i Competència?
18€ general | 14€ Amic Trono Comprar entrada aquí (enllaç)
Dramatúrgia: Joan Yago Direcció: Israel Solà Intèrprets: Xavi Francés, Aitor Galisteo-Rocher, Esther López i Marc Rius Vestuari i escenografia: Albert Pascual Il·luminació: Albert Pascual Espai sonor: Guillem Rodríguez Caracterització: Anna Rosillo Construcció de l’escenografia: La Calòrica i la Forja del Vallès
Sala Trono
Web Sala Trono Web Compranyia La Calòrica