Molotov

Teatre 'Molotov', un colpidor muntatge basat en el llibre 'Caso Cipriano Martos' del periodista Roger Mateos, on es reconstrueix la història del jove militant antifranquista Cipriano Martos Jiménez, mort el 1973.
Durada: 60 minuts
La detenció de Cipriano Martos es va produir arran de la distribució d’octavetes a la sortida de la fàbrica Punto Blanco d’Igualada. La causa oficial de la mort va ser la ingesta d’un còctel molotov en el transcurs d’un interrogatori a la caserna de la Guàrdia Civil de Reus.
En contrast amb l’impacte internacional del cas Puig Antich, que va produir-se al mateix temps, la mort de Cipriano Martos va passar desapercebuda davant l’interès de les autoritats franquistes per silenciar l’assumpte.
15€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Direcció: David Pintó Codinasaltas
Interpretació: Joan Valentí Cortès "Nan" i Montse Pelfort Valentí
Audiovisuals: Dan Ortínez Martí
Ajuntament de Valls