Jump to navigation
De l’1 de novembre al 14 de desembre
Del 14 de novembre al 14 de desembre
Del 28 de novembre al 14 de desembre
Del 22 de novembre al 19 de desembre
Mes de desembre
Setena edició de la Favatada Popular de Valls, una celebració festiva on hi haurà ambientació musical i zona de degustació.
El producte kilòmetre 0 de la jornada serà la fava, un cultiu que forma part de l'agricultura mediterrània des de fa segles i és un aliment molt ric: aporta proteïnes vegetals, calci, fibra i vitamines B1 i B2 i el seu consum ajuda a reduir el nivell de colesterol. A més d'aquestes propietats beneficioses per a la salut, el cultiu de la fava és molt útil per a la terra, ja que enriqueix el substrat aportant nitrogen a través de les seves arrels i facilita el cultiu d'altres hortalisses.
L'objectiu de la Favatada Popular és contribuir a promocionar el Mercat de la Verdura i la cuina dels restaurants de Valls i alhora posar en valor els productes kilòmetre 0 que s'hi poden trobar, com aposta per la sostenibilitat de l'activitat de la pagesia i el model de comerç i cuina de proximitat.
De 12 a 14:30h
5€ plat degustació | 2€ plat de ceràmica de l'edició (opcional) Comprar tiquets a l'Oficina de Turisme (carrer de la Cort, 3)
Ajuntament de Valls i Associació de Restauradors de Valls
Web Ajuntament de Valls Facebook Ajuntament de Valls Instagram Ajuntament de Valls