Històries que travessen fronteres: la lluita per ser i estimar lliurement a Centreamèrica, classe oberta de la URV, Tarragona, 2025

En el marc del projecte 'Lluitem pels drets de les persones LGTBI+ a Catalunya i a Centreamèrica' i impulsat per l'Assemblea de Cooperació per la Pau (ACPP), classe oberta-col·loqui 'Històries que travessen fronteres: la lluita per ser i estimar lliurement a Centreamèrica'.
Una proposta que té l'objectiu de reflexionar sobre les vulneracions de drets que pateix el col·lectiu LGBTIQ+ en contextos de violència i discriminació a Guatemala, Hondures i El Salvador, i connectar-les amb la realitat local catalana.
Durant la sessió, es compartirà el procés de creació del documental 'Cobijo', dirigit per Adrián Silvestre, i es generarà un espai de debat amb la ciutadania per promoure la consciència crítica i la defensa dels drets humans.
La sessió comptarà amb la participació de representants de l'ACPP, del director Adrián Silvestre i de l'Aula de Cinema i Arts Audiovisuals de la URV.
D'11 a 13h
Entrada lliure i gratuïta, fins a completar aforament
Instagram ACPP Catalunya
Instagram Facultat de Lletres URV
Web Universitat Rovira i Virgili