Jump to navigation
Dimecres 4 de març, 18h
Dijous 5 de març, 19h
Divendres 6 de març, 20h
Divendres 6 de març, 19:30h
Divendres 6 de març, 22h
Dissabte 7 de març, 12:30h
Concert de Tarta Relena, on presentaran el seu nou disc 'És Pregunta', una mescla conceptual del que el destí ens té preparat, la nostra set de coneixement i la incapacitat per a integrar versions futures de nosaltres mateixos.
El flirteig amb les nocions del pensament tràgic, tant en el sentit clàssic teatral d'Èsquil, Sòfocles i Eurípides com en la seva interpretació en la filosofia moderna de Hegel, Nietzsche i Freud, centren les noves cançons. Les veus, les bases i els sons electrònics, doten aquesta proposta artística d'hipnotisme, misticisme i curiositat.
Nascut el 2016 de la mà de dues cantants que exploren a capella diferents estils de músiques vocals amb l'àrea geogràfica del Mediterrani com a context de referència.
Durada: 65 minuts
10€ anticipada | 12€ taquilla | 5€ menors de 18 anys Comprar entrada aquí (enllaç)
Direcció i interpretació: Marta Torrela i Helena Ros Producció: Arnau Seguí Magalí Carratalà Art: Clàudia Torrents Escena: Clara Manyós Disseny de so i tècnic: Juan Luis Batalla Disseny de llum: Andreu Fàbregas Tècnica de llum: Júlia Bauer
Ajuntament del Morell
Web Ajuntament del Morell