Arts
,
2025
Del 16 d'abril al 22 de maig
COAC Tarragona

Exposició 'Pell Mutant'

Exposició 'Pell Mutant' de Jordi Nin, que presenta un treball fotogràfic d'arqueologia del present que busca els espais migratoris de la ciutat on les persones abandonen els seus missatges.

La mostra explora l'espai urbà com a registre viu de memòria, identitat i transformació. Són espais efímers, que no estan regulats, i on tothom se sent amb el dret d'expressar-se lliurement. A través d'una mirada arqueològica i poètica, l'obra de Jordi Nin convida a reflexionar sobre com les ciutats, i les societats, deixen empremta en els seus murs i en la seva pell.

'Pell mutant' ha estat realitzada a les ciutats de Barcelona i Berlín entre els anys 2018 i 2023, principalment als districtes més antics de la ciutat on els carrers són de dimensions humanes i estan enriquits per la barreja de persones vingudes de tot el món. 

Jordi Nin, fascinat pel símbol i grans artistes com Brassaï, Mimmo Rotella o François Dufrêne, l'han inspirat a cercar per les ciutats aquests espais ocults a la distreta mirada del passejant i captar les imatges i missatges de tota mena que se superposen a les parets. 

"La ciutat és una pell viva, que muta i acumula memòria. Aquesta exposició vol captar-ne les capes invisibles, allò que ha estat viscut i sovint queda esborrat o silenciat", explica Jordi Nin.

Horari: 

Dilluns, dimecres i divendres: de 8 a 15h
Dimarts i dijous: de 8 a 18h
Dissabte i diumenge tancat

Inauguració: 

Dijous 24 d'abril, a les 19h

Organitza: 

Col·legi d'Arquitectes de Catalunya

Leaflet | © OpenStreetMap contributors CC-BY-SA,
  • imatge de control 1per1

Et pot interessar

  • imatge de control 1per1
  • imatge de control 1per1