Jump to navigation
Nova edició de La Nit 5.1, que enguany celebra 10 anys de música, vins i humor a Barberà de la Conca. Una proposta cultural i enogastronòmica de referència al Camp de Tarragona que combina música, monòlegs, gastronomia i vins en un indret únic.
La programació comptarà enguany amb tres artistes que va veure néixer La Nit 5.1, com son Mishima, Beth o Gorka Urbizu, ex-cantant de Berri Txarrak. I quatre artistes per aquella generació que l'ha descobert fa poc, com son Alosa, Remei de Ca la Fresca, Svetlana i Mar Pujol. També hi haurà la presència dels punxadiscos Alexandre Bonanit i The selectress of the mourning sounds.
Els monòlegs i la comèdia en català són una proposta diferencial i inèdita en d'altres festivals del territori. Aquest any, La Nit 5.1 aglutinarà el millor stand-up en català, amb actuacions dels principals monologuistes del país com Roger Coma, Ignasi Taltavull i Irene Francolí.
També actuaran humoristes consolidats i nous talents com Alba Segarra, una de les més prometedores del país i tornarà el Magí Garcia, Modgi, un clàssic del Festival.
Consulta'l aquí (enllaç)
Comprar entrada o abonament aquí (enllaç)
Associació La Conca 5.1
Web La Conca 5.1
Divendres 11 de juliol, 17:15h
Divendres 11 de juliol, 21h
Divendres 11 de juliol, 22:30h
Divendres 11 de juliol, 21:30h
Divendres 11 de juliol
Divendres 11 de juliol, 23:30h