Activa't
,
2025
Del 10 d'octubre al 4 de desembre
Diversos espais

Setmana de les Capacitats a Valls

13a edició de la Setmana de les Capacitats a Valls, que commemora el Dia Internacional de les Persones amb diversitat funcional, fixat al 3 de desembre des de l'any 1992 per l'Organització de les Nacions Unides. Amb el lema 'Jo soc capaç', la Setmana de les Capacitats compta amb un ampli programa amb tallers, actes culturals i esportius i xerrades divulgatives.

La Setmana de les Capacitats és possible gràcies a la implicació de la Xarxa de les Capacitats de Valls, l'òrgan de participació que proposa i organitza accions per tal de garantir la igualtat d'oportunitats de totes les persones amb diversitat funcional de Valls.

Així enguany, la Setmana de les Capacitats compta amb l'organització de les associacions de Fibromiàlgia i Fatiga Crònica, Porta Oberta, Todos en Azul, Si jo puc tu també Epilep, Consell Esportiu de l'Alt Camp, Fundació Ginac, Fundació Vilaniu, instituts Jaume Huguet i Narcís Oller, la Xarxa Solidària, La Lliga Afectats Reumatològics (Mestral), Mimara Residencial, Patronat Municipal d'Esports, Protecció Civil de Valls, Residència Santa Teresa, Sóc Capaç i el Pla d'Acció Comunitària Inclusiva de Valls, a més de la col·laboració d'Agbar, i la Generalitat de Catalunya.

Programa: 

Consulta'l aquí (enllaç)

Organitza: 

Xarxa de Capacitats i Regidoria d'Acció Comunitària de l'Ajuntament de Valls

Més informació: