Jump to navigation
Dimecres 8 d'abril, 19h
Del 15 al 17 d'abril
Divendres 17 d'abril, 18h
Del 28 de febrer al 17 d'abril
Dissabte 18 d'abril
Del 13 al 19 d'abril
Del 4 de març al 21 d'abril
Del 2 de març al 21 d'abril
Nova edició del cicle Trobades amb…, que en aquesta ocasió compta amb Adriana Manso, més coneguda com La Manso, on farà un recorregut per la seva trajectòria, des dels inicis fins a aconseguir col·laborar amb Jean Paul Gaultier o Florence Tétier.
Amb només 29 anys, l'Adriana Manso ha convertit la seva vida quotidiana en un negoci que fusiona el que és ordinari amb l'extraordinari, i el que és contemporani amb el que és vintage.
Des de la seva creació el 2019, La Manso ha guanyat renom pels seus vibrants anells coloristes de resina i altres accessoris inspirats en les tendències dels anys noranta. Les seves peces, ja icòniques, estan confeccionades a mà a partir de motlles europeus dissenyats especialment i les han lluït celebritats com ara Madonna, Lily-Rose Depp, Bella Hadid, Dua Lipa, Rosalía i Bad Gyal, a més d'aparèixer la marca en publicacions prestigioses com Vogue, Vanity Fair i WWD, de manera que s'ha consolidat com un referent en la bijuteria de luxe contemporània.
6€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Web CaixaFòrum Tarragona