Jump to navigation
3a edició de Digital After All, una cita dedicada a les arts digitals que combina instal·lacions immersives, actuacions audiovisuals, visites guiades i vermuts musicals.
La Tabacalera es torna a transformar en un recorregut on conviuen mapping, instal·lació escultòric-lumínica, vídeo, robots, so i experiències audiovisuals, en una edició que proposa una finestra a un món on la tecnologia, el patrimoni, el paisatge i la identitat humana es creuen.
Les peces treballen entre l'experiència sensorial i la reflexió crítica sobre la nostra relació amb un entorn cada cop més digitalitzat: des de la relectura digital del romànic fins als límits de la intel·ligència artificial, la violència ambiental o els comportaments col·lectius.
Antònia Folguera
Consulta'l aquí (enllaç)
Entrada lliure i gratuïta
Mèdol
Web Mèdol Instagram Mèdol
Mes d'abril
Dijous 30 d'abril, 19h
Del 14 al 30 d'abril
Del 8 al 30 d'abril
Del 20 de març al 30 d'abril
Del 19 de març al 30 d'abril