Jump to navigation
Espectacle 'Els Miserables', una versió de Miquel Mas Fiol on, esbojarrada, amb humor delirant i carregada de referents pop, fa una sàtira metateatral en forma de neovarietés, inspirada en la novel·la homònima de Víctor Hugo, que despulla el clàssic per parlar de la revolta i la ira, els somnis trencats i l'activisme cool.
Edat recomanada: a partir de 12 anys
Durada: 90 minuts
Un egòlatra director teatral decideix apostar per una versió reduïda i comercial d'Els Miserables de Víctor Hugo, amb l'objectiu d'aconseguir diners, fama i estatus. Per ferho, però, recull el que pot: un grup d'actors fatigats del món del teatre alternatiu, educats amb la creença de la meritocràcia, i una producció deficient en un teatre de segona categoria.
La revolució serà cool o no serà.
12€ aticipada | 15€ taquilla | 5€ menors 18 anys Comprar entrada aquí (enllaç)
Autoria i direcció: Miquel Mas Fiol Repartiment: Lluís Oliver, Mel Salvatierra i Gerard Franch Cia. i producció: Atic i Teatre Tantarantana Figurinisme: Júlia López i Melià Comp. musical: Pablo Ruz Audiovisuals: Nina Solà Espai escènic i il·luminació: Mireia Sintes Producció: Jordi Puig Gibert Ajud. de direcció: Carme Milán Fotografia: Roser Blanch
Ajuntament del Morell
Web Ajuntament del Morell
Dijous 15 de gener, 19h
Dijous 15 de gener
Dijous 15 de gener, 20:30h
Dijous 15 de gener, 22h
Dijous 15 de gener, 20h
Divendres 16 de gener
Divendres 16 de gener, 20h
Divendres 16 de gener, 21h