Jump to navigation
Divendres 13 de març, 19h
Divendres 13 de març, 20h
Dissabte 14 de març, 18h
Dissabte 14 de març, 19h
Dissabte 14 de març, 17:30h
Dissabte 14 de març, 20h
Teatre 'Chocolate' de Produccions de Ferro, un espectacle que segueix la investigació d'una periodista sobre la mort de José Esteves de la Concepción, conegut com a "Chocolate", qui van trobar sense vida a l'edat de 13 anys.
Amb un talent musical excepcional, aquest jove d'origen humil i immigrant va captivar el món cultural de Palma als anys 70. L'espectacle recorre les diferents morts possibles de Chocolate, a la vegada que repassa alguns dels episodis més importants de la Mallorca d'aquells anys.
Edat recomanada: a partir de 16 anys
Durada: 60 minuts
18€ general | 14€ Amic Trono | 12€ Cultura Jove Comprar entrades aquí (enllaç)
Dramatúrgia: Rafel Gallego Intèrprets: Toni Gomila, Lluqui Herrero i Joan Carles Bellviure Direcció: Rafel Duran Il·luminació: Juanro Campos Espai Sonor: Sara Mingolla Vestuari: Josep Orfila Espai escènic: Rafel Duran
Sala Trono
Web Sala Trono Web Produccions de Ferro