Jump to navigation
Divendres 12 de desembre, 19h
Dissabte 13 de desembre, 11h
Del 22 de febrer al 13 de desembre
Del 27 de setembre al 13 de desembre
Dissabte 20 de desembre, 11h
Diumenge 21 de desembre
Dies 14, 21 i 28 de desembre
Dissabte 10 de gener, 11h
CultSurfing, la xarxa per crear connexions entre projectes culturals singulars dels Països Catalans, donar-los visibilitat i millorar el seu finançament, es presentarà a la Casa de la Generalitat el proper dia 15 de maig a les 18h* a càrrec de Carol Durán, coordinadora de Cultsurfing, i comptaran amb la participació de projectes que van participar a les edicions anteriors, per tal d’explicar la seva experiència i resultats de participar a les jornades professionals i alhora fer conèixer de prop la proposta als agents culturals de les comarques de Tarragona.
Després de l’èxit de la dues primeres edicions amb més de 200 assistents i 120 projectes presentats per convocatòria, CultSurfing prepara la tercera edició amb l’objectiu d’augmentar la representativitat de tot el territori i i consolidar la implicació i assistència d’empreses patrocinadores i mitjans de comunicació.
CultSurfing continua articulant-se en dues branques: la creació d’un catàleg en xarxa i unes trobades professionals a Fabra i Coats el 28 i 29 d’octubre de 2015 on s’exposaran els projectes seleccionats per la comissió avaluadora. En aquestes jornades es convidarà premsa i patrocinadors i es crearan espais d’intercanvi per potenciar connexions.
Podeu veure tota la informació a www.cultsurfing.cat on també s’hi pot trobar el formulari d'inscripció. Les inscripcions són gratuïtes i estan obertes fins al 24 maig de 2015.