CultSurfing 2015

CultSurfing, la xarxa per crear connexions entre projectes culturals singulars dels Països Catalans, donar-los visibilitat i millorar el seu finançament, es presentarà a la Casa de la Generalitat el proper dia 15 de maig a les 18h* a càrrec de Carol Durán, coordinadora de Cultsurfing, i comptaran amb la participació de projectes que van participar a les edicions anteriors, per tal d’explicar la seva experiència i resultats de participar a les jornades professionals i alhora fer conèixer de prop la proposta als agents culturals de les comarques de Tarragona.
Després de l’èxit de la dues primeres edicions amb més de 200 assistents i 120 projectes presentats per convocatòria, CultSurfing prepara la tercera edició amb l’objectiu d’augmentar la representativitat de tot el territori i i consolidar la implicació i assistència d’empreses patrocinadores i mitjans de comunicació.
CultSurfing continua articulant-se en dues branques: la creació d’un catàleg en xarxa i unes trobades professionals a Fabra i Coats el 28 i 29 d’octubre de 2015 on s’exposaran els projectes seleccionats per la comissió avaluadora. En aquestes jornades es convidarà premsa i patrocinadors i es crearan espais d’intercanvi per potenciar connexions.
Podeu veure tota la informació a www.cultsurfing.cat on també s’hi pot trobar el formulari d'inscripció. Les inscripcions són gratuïtes i estan obertes fins al 24 maig de 2015.
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.