Activa't
,
2015
Dissabte 4 d'abril, 10 h
Avinguda La Salle, 45

Taller 'Autoconeixement a través dels Somnis'

En aquest taller "D'autoconeixement a través dels Somnis" (de 10 a 13h) enfocat des de la Gestalt (que és una corrent terapèutica dins de la Psicologia Humanista -a la pàgina web hi trobaràs més informació-), ens submergirem en el món dels somnis, per veure com ens poden ajudar en conéixer-nos millor.
 
Abordarem quin missatge ens porten, quines parts de nosaltres mateixos/es ens estan mostrant. Aprendrem a conéixer-nos una mica més a través d'aquest material oníric que generem nit rere nit.
 
Hi haurà una part teòrica i una pràctica amb la possibilitat de treballar els somnis de les persones participants. En el cas que no recordis els teus somnis, també podem abordar això.
 
Portar: Roba còmoda, llibreta i boli.
 
Per reservar la teva plaça o demanar informació, escriure a: sfjansa@gmail.com (reserva de plaça necessària). Les places són limitades.
 
Impartit per: Sílvia Font Jansà. Terapeuta Gestalt i Antropòloga Social i Cultural (www.sfjansa.wix.com/silviafontjansa) 
 
Aportació: 25 euros (a aportar el mateix dia)