Activa't
,
2026
Divendres 20 de febrer, 19h
CaixaForum Barcelona

Trobades amb... Claudia Polo

Nova edició del cicle Trobades amb…, que en aquesta ocasió compta amb Claudia Polo, autora d''Entorno: Un libro para cocinar con lo que te rodea' i 'Mañanitas: desayunos y rituales' (Editorial Destino), que explicarà el recorregut que l'ha convertit en un referent quan parlem de cuina conscient.

Presentació a càrrec d'Ana Polo, periodista i humorista. Ha treballat en uns quants programes de RAC1, Catalunya Ràdio i TVE. Actualment, és coneguda pel pòdcast 'Oye Polo' de Radio Primavera Sound i pels monòlegs amb els quals recorre la geografia catalana.

Sinopsi: 

Claudia Polo balla a la cuina. Sense cap mena de dubte, és el seu lloc preferit, perquè és on ha après el que es pot aconseguir a través del menjar.

Triar què mengem i com ho cuinem té a veure amb la salut, però també amb la cultura, la relació amb l'entorn i la cura del medi ambient. Vet aquí el punt de partida que alimenta 'Soul In The Kitchen', el projecte amb el qual educa en una alimentació conscient per mitjà de la creativitat i una relació sana amb el nostre cos i amb l'ecosistema.

Preu: 

6€ | Comprar entrada aquí (enllaç)

Més informació: 

Et pot interessar