L'última trobada

Versió i direcció: Abel Folk
Basat en la novel·la de Sándor Márai
Amb: Abel Folk, Jordi Brau i Rosa Novell
L’última trobada és la història d’una amistat a la recerca de la veritat, amb ingredients de traïció, amor i conspiració, que transcorre a Hongria entre el segle XIX i XX.
L’obra, dirigida per Abel Folk, es basa en la novel·la del mateix títol de Sándor Márai, un dels autors més importants del segle XX. És la història d’un adulteri. Però en realitat es tracta d’un tema delicat: un triangle amorós que involucra tres amics.
Dos homes —els actors Jordi Brau i Abel Folk— que havien estat amics inseparables es retroben després de 41 anys de no veure’s per resoldre un secret que hi ha entre ells. Ambdós han viscut a l’espera d’aquest moment,perquè entre ells s’interposa un secret d’una singular força. Tot convergeix en un duel sense armes, tal vegada molt més cruel, amb un punt en comú: el record inesborrable d’una dona, Rosa Novell.
La tensió augmenta, frase a frase, fins a fer-se gairebé insuportable, però la prosa continua, implacable, precisa, fidel reflex de l’obstinació dels protagonistes per furgar fins als racons més profunds de les seves ànimes, allí on es troben aquelles veritats que quan es descobreixen provoquen, alhora, un indefugible dolor i un incontenible impuls vital.
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.