,
14/10/2013
Corporatiu

Neix el grup Diaris Digitals de Catalunya

La seu del Col·legi de Periodistes de Catalunya a Tarragona ha acollit aquest matí la presentació del grup Diaris Digitals de Catalunya, formada en la seva fundació per Reus Digital, Eix Diari, Tarragona 21, Revista de Cambrils, l'edició del Camp de Tarragona de Surtdecasa, i l'esportiu Camp d'Esports, i oberta a la incorporació d'altres mitjans de comunicació digitals a partir de la seva presentació pública.
 
Els diaris digitals promotors d'aquesta iniciativa hem elaborat un Manifest Fundacional basat en la transformació del sector en els darrers anys i que reivindica les singularitats dels mitjans i el reconeixement dels seus professionals.
 
Els mitjans adherits al grup Diaris Digitals de Catalunya compartim unes característiques similars en relació a les nostres estructures empresarials, el nostre compromís editorial i de servei públic i, evidentment, la nostra relació amb la tecnologia.  La indústria de la comunicació porta un dècada estudiant i analitzant l’impacte de les TIC i d’Internet al temps que els nostres diaris lluiten per reinventar-se cada dia i aprofiten totes les oportunitats que la tecnologia, Internet i les xarxes socials ens donen per fer un nou periodisme sense renunciar a les nostres velles responsabilitats.
 
Precisament, Internet ha estat l’únic mitjà que ha augmentat la inversió publicitària en els últims anys, però aquest augment global de la inversió publicitària a la xarxa no s’ha traslladat als diaris digitals locals o territorials: 'no estem satisfets del tracte que està rebent la nostra audiència, i no volem conformar-nos amb que la publicitat institucional i de les grans empreses arribi a la nostra audiència mitjançant campanyes de Google. No ens conformem perquè, ara més que mai, els nostres lectors són els líders d’opinió i els diaris digitals són els primers mitjans en comunicar les notícies, liderant l’agenda comunicativa, política, social, cultural i esportiva dels nostres territoris'.
 
El grup de Diaris Digitals neix, en la seva fundació, amb una audiència global de més de 120.000 usuaris únics al mes i amb la voluntat d'intercanviar continguts entre els diaris, promoure la creació de nous continguts digitals que fomentin la participació en els nostres i crear estratègies publicitàries conjuntes: Junts farem més força i junts construirem audiències més grans.
 
 
(Foto: Víctor Rubio)

Aquí llegireu el que ens passa pel cap als de la redacció de Surtdecasa al Camp de Tarragona

22/08/2016
El cantant mallorquí Joan Miquel Oliver actuarà el pròxim 28 d’octubre, a les 10 la nit, al Teatre l’Artesana de Falset, en un concert que servirà per tancar la girà de presentació del tercer àlbum, anomenat ‘Pegasus’, de qui fou el lletrista, com
17/02/2016
Surtdecasa.cat Camp de Tarragona és el diari oficial del cicle de concerts de soul i rhythm and blues TGN Soul City, gràcies a una entesa amb la productora de concerts Vòrtex i la Sala Zero, les entitats que organitzen aquesta
02/02/2016
La periodista Sílvia Sagalà assumeix aquest mes de febrer el càrrec de cap de continguts de l’edició al Camp de Tarragona de Surtdecasa.cat.
21/05/2015
Surtdecasa.cat ha estat un dels projectes seleccionats a la secció 'Negocis d'èxit a Catalunya' dirigida pel Pau Garcia-Milà en el marc del magazín de tarda 'Divendres' de TV3.  Garcia-Milà ha explicat els orígens de Surtdecasa.cat i la seva expan
11/05/2015
Marejat de moure't en el mar d'informació que t'ofereix la xarxa?
27/04/2015
El passat divendres vam poder celebrar el nostre segon aniversari ni més ni menys que al ritme de Zien Años, El Último Vecino i Dj Silencio -als que devem un agraïment molt i molt gran- gràcies a la bona gent del Pilée de Reus.
17/03/2015
Aquesta setmana portem l'exposició 'Instants Culturals. 1 any publicant fotos a Surtdecasa.cat Camp de Tarragona', de Gerard Martí i Roig, al Bar Campus de Reus.