Jump to navigation
Divendres 20 de febrer, 20h
Dies 21 i 22 de febrer
Divendres 27 de febrer, 20:30h
Divendres 27 de febrer, 21h
Dissabte 28 de febrer, 19h
Dissabte 28 de febrer, 20h
En el marc del Festival Deltebre Dansa, espectacle 'All genius all idiot', de la Svalbard Company, que integra el Chinese pole, acrobàcies aèries, equilibrisme i acrobàcies, tot acompanyat per música en directe commovedorament bonica i, de vegades, una mica estrambòtica.
Poc convencional i estrafolari en la mateixa mida. 'All genius all idiot' revela les absurditats de la vida, fent servir una gran habilitat de circ per remarcar la conducta humana en el seu punt més brutal. Svalbard doblega els límits del circ contemporani i els uneix amb el teatre, comèdia física i música en directe per crear una peça verdaderament original que recordaràs per la seva qualitat surrealista i habilitats sorprenentment inspiradores.
5€ (per persona i nit) Compra les teves entrades (enllaç)
Direcció artística i coreografia: Svalbard Company Intèrprets: Benjamin Smith, John Simon Wiborn, Tom Brand, Santiago Ruiz Albalate Ull extern musical: Mae Karthäuser Disseny de vestuari: Michiel Tange van Leeuwen Tècnic de so i llums: Carlos Ferrer Ull extern: Methinee Wongtrakoon Ull extern/entrenador d’acrobàcies: Bahoz Temaux Escenografia: Kasper Svenstrup Hansen Col·laboració artística: Peter Jasko Producció: Josefin Lindberg/Follow the Rabbit & Wolfgang Hoffman/Aurora Nova
Web Deltebre Dansa