Espectacle 'En la cuerda floja' - Ana Morales

En el marc del Festival Deltebre Dansa, nit d'espectacles de dansa amb 'En la cuerda floja' de la ballarina i bailaora Ana Morales, i 'The Shape of a Day', interpretat amb sensibilitat i subtilesa pel duet de dansa format per Bea C. Bidault i Theo Arran.
'En la cuerda floja'
La relació que tenim amb els nostres estats fa que ens plantegem si l'estabilitat és una utopia o una cosa tangible. Si és duradora o si és temporal; si ens agrada o la rebutgem; i alhora, que entenguem el desequilibri com a necessari per sobreviure. Què li passa al nostre cos i a la nostra ment quan cerca l'ordre i se sent còmode en el caos?
'The Shape of a day'
La peça porta el públic a un viatge que acosta els matisos característics del comportament humà al llenguatge de la dansa, alhora moviments i ritmes abstractes uneixen l'arc narratiu.
5€/nit (Venda d'entrades aquí - enllaç)
Roberto Olivan Performing Arts (ROPA)
Web Ana Morales
Web Festival Deltebre Dansa
Facebook Festival Deltebre Dansa
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.