Jump to navigation
Dissabte 20 de desembre
Del 6 al 20 de desembre
Dies 8, 13 i 20 de desembre
Del 28 de novembre al 21 de desembre
Del 5 al 21 de desembre
Del 19 al 21 de desembre
Vilafant celebra la 19ª edició de la Fira del Conill i l'Artesania amb un gran ventall d'activitats per a tots els gustos i públics!
Pel matí, a partir de les 10h, tindrà lloc la fira d'artesania pels carrers del nucli antic vilafantenc.
Al migdia, per omplir la panxa i agafar forces per tota l'activitat de la tarda, es podran degustar diversos plats fets amb conill de diversos restaurants de la zona, donant lloc a una Mostra Gastronòmica del Conill (d'11 a 15h) qua farà que us llepeu els dits i arribeu ben carregats d'energia al "Conill in concert", tres hores de música en viu amb Crossing, Bethunders, Damià Olivella i Robert Molina!
Aquesta fira és una de les més importants de Vilafant, per això hi haurà moltes més activitats programades al llarg de tot el diumenge 29 de març: concurs d'Instagram, jocs, tallers, exposicions i molt més!
Consulta tot el programa fent click aquí!