Jump to navigation
Diumenge 10 de maig, 18:30h
Dies 9 i 10 de maig
Del 8 al 10 de maig
Dissabte 16 de maig, 20h
Del 21 al 23 de maig
Dies 22 i 23 de maig
Del 5 al 24 de maig
Dies 29 i 30 de maig, 20h
Teatre 'De mares i filles', de Paco Mir. La posada en escena d'aquest relat necessita dues actrius que tinguin el do de la comèdia, i que, al mateix temps, puguin arribar al fons del cor de l'espectador per obtenir el resultat dramàtic més desitjat, la combinació equilibrada de riures i llàgrimes. Mont Plans i Annabel Totusaus, mare i filla, dues actrius magistrals, que des del primer moment capturen dins de les teranyines del seu passat per pujar en un Dragonkhan emocional que sembla que no s'hagi d’acabar mai.
Una mare i una filla es retroben a l'habitació d'un hospital després d'haver passat cinc anys sense parlar-se. Una conversa forçada en la qual la filla descobrirà aspectes inversemblants de la seva mare i, sobretot, de la seva família.
18€ graderia 1 | 15€ graderia 2 i peu pla | 12€ balcó i amfiteatre | 12€ amfiteatre Comprar entrada aquí (enllaç)
Autor i director: Paco Mir Ajudant de direcció: Queralr Riera Repartiment: Mont Plans i Annabel Totusaus Escenografia: Paula Bosch Vestuari: Cristina Muñoz Música: Jaume Vilaseca Disseny Gràfic: Raquel Díaz Reguera Producció Executiva: Mercè Puy Producció: Mosica Mix i Puy&CO
Web Espai Ter