Jump to navigation
Divendres 24 d'abril, 20h
Del 29 de novembre al 24 d'abril
Dissabte 25 d'abril, 20h
Diumenge 26 d'abril, 18h
Del 23 al 26 d'abril
Espectacle 'L'alegria que passa', el nou i últim espectacle de creació de Dagoll Dagom, basat en l'obra de Santiago Rusiñol.
Un poble gris, monòton i industrial veu trencada la seva rutina laborable amb l'arribada d'un gran espectacle musical. La companyia ha sigut contractada per l'alcalde del poble i propietari de l'única fàbrica en tota la població.
Joan, el fill de l'alcalde que és a punt de casar-se amb la seva parella Lina, s'enamora de la gran estrella Zaira i vol fugir amb ella lluny del poble gris. Zaira, en canvi, està esgotada de la seva vida nòmada i desitjaria quedar-se a viure al poble i portar una vida amb tranquil·litat.
Al seu costat Puck, l'agressiu mànager, la maltracta creient-la de la seva propietat i li exigeix que continuï.
L'autoritari i fals demòcrata alcalde obliga el seu fill a desistir dels seus somnis.
38€ graderia 1 | 35€ graderia 2 i peu pla | 32€ balcó | 19€ amfiteatre Compra les teves entrades aquí (enllaç)
La companyia Mariona Castillo, Jordi Coll, Júlia Genís, Eloi Gómez, Àngels Gonyalons, Pol Guimerà, Basem Nahnouh, Pau Oliver i David Pérez-Bayona
Equip artístic Text i direcció d'escena: Marc Rosich Música i direcció musical: Andreu Gallén Direcció coreogràfica: Ariadna Peya Dramatúrgia: Anna Rosa Cisquella, Andreu Gallén, Ariadna Peya i Marc Rosich Lletres: Andreu Gallén i Marc Rosich Escenografia i vestuari: Albert Pascual Caracterització: Clàudia de Anta
Web Dagoll Dagom Web Espai Ter