Jump to navigation
Del 26 de desembre a l'1 de gener de 2026
Del 25 de desembre a l'1 de gener
Del 26 de desembre al 3 de gener
Diumenge 4 de gener, 18h
Del 25 de desembre al 4 de gener
Del 26 de desembre al 4 de gener
Del 25 de desembre al 6 de gener
Del 26 de desembre a l'11 de gener
Teatre 'Un cor normal', a càrrec de la Funcional Teatre, que presenta la seva versió del text de Larry Kramer, de caràcter autobiogràfic, dins del díptic anomenat 'Una opció de vida', format conjuntament per aquest espectacle i 'Diàlegs de Carmelites', que es va presentar durant els mesos d'abril i maig a l'antiga seu del Casino Menestral de Figueres.
Aquesta obra, ambientada a Nova York durant els inicis de l'epidèmia de la sida als anys vuitanta, segueix els esforços d'un home per trencar la conspiració de silenci, indiferència i hostilitat de l'administració pública i de bona part de la comunitat gai, i per aconseguir el reconeixement d'una malaltia que amenaça de canviar-ho tot.
Divendres 10, 17 i 24: 20:00h Dissabtes 11, 18 i 25: 20:00h Diumenges 12, 19 i 26: 18:00h
Entre 12 i 15€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Direcció: Josep Maria Cortada Intèrprets: Martí Aguer, Marc Casanovas, Eric Domene, Marta Figueras, Eric Jiménez, Toni Naranjo, Jaume Parés, Nil Prats, Salvador Torres, Arnau Vilarrasa Escenografia: Empar Rodon Vestuari: Raquel Lozano Il·luminació: Jordi Fusté Producció: Núria Rodon, Pilar Solana Edició vídeo: Martí Aguer Ajudant de direcció: Salvador Torres
Web Figueres a Escena