Jump to navigation
Divendres 13 de febrer, 18h
Dies 12 i 13 de febrer, 20h
Dissabte 14 de febrer, 20h
Dissabte 14 de febrer
Del 13 al 15 de febrer
Divendres 20 de febrer, 20h
Dissabte 21 de febrer, 17h
Dies 21 i 22 de febrer
Teatre 'Dones de Ràdio', una obra de Cristina Clemente dirigida per Sergi Belbel, que narra la història de tres dones amb tres maneres de viure una mateixa malaltia des de la lucidesa, la tendresa i el sentit de l'humor.
Durada: 90 minuts
La Rosa, de cinquanta-cinc anys, lidera un programa de ràdio de màxima audiència, és una dona irònica i amb caràcter. L'Àgata, que ronda els quaranta, treballa d'infermera en un hospital, és discreta i sensible. La Carol, que encara no ha fet els trenta, no està gaire centrada professionalment, i és directa i desinhibida.
Tres vides que no tenen res en comú, fins al dia que cadascuna d'elles es troba... un bony al pit. Les tres vides faran un gir de 180 graus. Tres grans actrius del nostre país: l'Àngels Gonyalons, la Sara Espígul i la Sara Diego, es posen a la pell d'aquestes tres dones per explicar-nos amb tendresa, amb sensibilitat, però també amb molt sentit de l'humor, la seva vivència a partir de l'aparició de la malaltia.
Entre 16 i 32€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Autoria: Cristina Clemente Direcció: Sergi Belbel Intèrprets: Àngels Gonyalons, Sara Espigul, Sara Diego Escenografia: Max Glaenzel Il·luminació: Kiko Planas Disseny de so: Jordi Bonet i Efrén Bellostes Vestuari i caracterització: Núria Llunell
Ajuntament de Torroella de Montgrí
Web Auditori Teatre Espai Ter Web Ajuntament de Torroella de Montgrí