Espectacles
,
2025

Teatre ‘La presència’

Teatre 'La presència', una coproducció de Sixto Paz Produccions i La Villarroel que proposa una nit plena d'adrenalina i comèdia en la qual els fantasmes d'una família sortiran a la llum. 

Durada: 90 minuts

Sinopsi: 

L’Ernest i la Sandra es troben a la masia del seu pare per acompanyar-lo durant les seves últimes hores de vida. El Miki, la parella de la Sandra, també és allà per fer-los costat. Mentre els germans, que no tenen gaire relació, es posen al dia, arriba la metgessa del CAP a qui cap d’ells coneix. Puja a veure el pare i, al cap de pocs minuts, baixa i els comunica el que tots esperaven: el Climent ha mort. 

El que cap d’ells espera és que, minuts més tard, la campana que utilitzava per cridar-los torni a sonar.  Si el pare és mort, qui l’ha tocat? A partir d’aquest moment, l’escepticisme i la fe xoquen i els fenòmens inexplicables aniran en augment, així com la tensió entre els protagonistes. Es tracta d’un fet paranormal? És simplement una nit de tempesta? Potser el Climent tenia alguna cosa pendent d’aclarir i per això es manifesta? És l’únic que guarda secrets? Una sèrie de confessions, de veritats amagades, comencen a sortir a la llum. Entre els germans, entre la parella, i fins i tot amb la metgessa, que revela un passat del Climent que cap d’ells coneixia.

Preu: 

 

36€ graderia 1 | 33€ graderia 2 i peu pla | 30€ balcó | 18€ amfiteatre
Compra les teves entrades aquí (enllaç)

Fitxa tècnica: 

Autoria: Carmen Marfà i Yago Alonso
Repartiment: Anna Sahun, Pau Roca, Marc Rodriguez, Nausicaa Bonnín
Escenografia: Paula Bosch
Vestuari: Pol Cornudella
Il·luminació: Guillem Gelabert 
Espai sonor: Guillem Rodriguez 
Cap de producció: Adriana Nadal, Pol Cornudella
Producció executiva: Sixto Paz Produccions
Direcció tècnica: Paula Bosch

Més informació: 

Web Espai Ter

Et pot interessar