pol omedes trio


Del 19 de març al 27 de juny
Pol Omedes Trio ha estat una de les sorpreses més agradables del darrer any al panorama jazzístic català amb una proposta personal, fresca i sense complexos. El jove trompetista barceloní presenta el primer treball del seu trio, 'La ganadora'.
Presentació del CD La ganadora.
Intèrprets: Pol Omedes (trompeta), Àlex Reviriego (contrabaix) i Arnau Obiols (bateria)
Preu: 6 €. Socis de Joventuts Musicals Figueres, entrada gratuïta.
Venda d’entrades anticipades a la taquilla del Teatre Municipal el Jardí i a www.figueresaescena.com, i el mateix dia de la funció a la taquilla de la Sala La Cate.