Jump to navigation
Divendres 19 de desembre, 19h
Dissabte 20 de desembre, 12h
Del 13 al 20 de desembre
Dijous 20 de desembre, 19h
Dissabte 20 de desembre, 20:30h
Dies 20 i 21 de desembre
Diumenge 12 de desembre, 18h
Del 20 de setembre al 21 de desembre
Espectacle 'Sortir del tu', teatre de carrer per a tots els públics, amb humor, música, dansa, moviment i circ; un espectacle una mica gamberro i amb molta interacció amb els espectadors.
Una proposta nascuda amb motiu del desè aniversari de l’obertura dels túnels de Bracons i amb ganes d’implicar la població local.
Construïm túnels per tal d’unir territoris aparentment allunyats. Què passa si ens posem a cavar, a perforar? Estem preparats per al que podem trobar? Com ens relacionem amb allò desconegut? I amb allò conegut? Podem perforar-nos a nosaltres mateixos per poder-nos unir? 'Sortir del tu' significa parlar de relacions, internes i externes, de lligams d’amor i de desig.
Uns éssers vinguts de les entranyes ens confrontaran amb allò que tenim a dins per connectar-nos amb ells i amb nosaltres mateixos.
Activitat gratuïta
Direcció: Maria Codinachs Intèrprets: Eduard Autonell, Júlia Clarà i Jordi Font Disseny, realització d’espai escènic i vestuari: Ona Grau
Web Olot Cultura