Martha Zein, llibre 'Te puedo. La fantasía del poder en la cama' (ed.Catarata)

Nova sessió del cicle 'Parlem-ne?', en aquesta ocasió conduïda per Martha Zein, on presentarà el llibre co-escrit amb Analía Iglesias 'Te puedo. La fantasía del poder en la cama' (ed.Catarata). Martha Zein és experta en estratègies narratives literàries y audiovisuals y cineasta especialitzada en documentals d’investigació.
El cicle Parlem-ne? també vol donar espai a l’art com a eina transformadora és per això que al acabar la sessió, Paula Grande farà un petit concert on interpretarà cançons pròpies que aborden les temàtiques del cicle.
CoEspai i Cultural Lab
Facebook CoEspai
Facebook Cultural Lab
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.