Espectacle de dansa 'Olor de menta' de la La Súbita

En el marc del Sismògraf, el festival estratègic de la dansa a Catalunya, es celebra el Sismoweekend, que acollirà els espectacles 'Trama' de Roser López Espinosa, 'Olor de menta' de La Súbita i 'Lo.Li.Ta' de La Taimada, emmarcats també en el cicle de coreografies curtes Balla’m un llibre.
Divendres 23 d’octubre:
21:00h | Teatre Principal d’Olot: 'Trama' de Roser López Espinosa
Dissabte 24 d’octubre:
11:30h | Biblioteca Marià Vayreda: 'Olor de menta' de La Súbita
12:30h | Biblioteca Marià Vayreda: 'Lo.Li.Ta' de La Taimada
Compra entrades aquí (enllaç)
Ajuntament d'Olot i Generalitat de Catalunya, Departament de Catalunya